2008. augusztus 7., csütörtök

Várja Vendégeit


Balló Miklós

Alternatív mozgás- és masszázsterapeuta, jógaoktató



A keleti mozgásrendszerek tanulmányozása közben alakult ki az a törekvés, hogy emberekkel foglalkozzam.
Mindenekelőtt magamon dolgoztam, dolgozom folyamatosan.
Gyógymasszázst, reflexológiát tanultam.
Természetgyógyászatból államvizsgát tettem.
Számos továbbképzésen vettem részt, bővítve a megszerzett tudásomat.
Alkalmazom a tradicionális What-Pho thaimasszázst és a Ma-uri (polinéz) masszázst.
A fogyasztó, narancsbör masszázs kiemelkedően sikeres a praxisomban. A masszázstechnikák
13 stílusát tanultam.
Az embert, mint a makrokozmosz részét tekintem elválaszthatatlannak tartom a mindenség mozgásaitól.
Test, lélek, univerzum összhangját keresem.
15 éve foglalkozom masszázzsal, több stílusát elsajátítva.
Foglalkozom oktatással is 12 éve gyakorolom a jógát, és 7 éve tanítom.

Nincsenek megjegyzések: